افزونه پیامک

کانال های ارتباط با ذینفعان اعم از مشتری یا همکار زیاد است. ولی بی شک یکی از مهم ترین و پر مصرف ترین کانال ها «پیامک» یا SMS است. با این افزونه امکان ایجاد این کانال در Dynamics 365 بر قرار می شود. نوع موجودیت مورد استفاده همان Activity است که در کنار ایمیل و … کارایی آن را افزایش می دهد.

یکی از مزایای این ابزار امکان تعریف چندین سرویس دهنده یا خط پیامک می‌باشد. به عنوان مثال شما می خواهید ارتباطات تان با مشتریان از طریق یک خط پیامکی صورت گیرد ولی ارتباطات تان با همکاران از طریق خط دیگر.

برای هر سرویس دهنده پیامک اینترنتی(Provider) یک فایل dll ایجاد می شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد. بنابر این به استفاده از یک سرویس دهنده محدود نخواهید شد.

نتیجه وضعیت پیامک های ارسال شده هم در موجودیت مربوطه ثبت می شود.

تصاویر محیط برنامه